تعمیر تلویزیون در محل شما

تعمیر تلویزیون ال ای دی، تعمیر ال سی دی، تعویض پنل، تعمیر پنل شکسته تلویزیون در منزل با ایاب ذهاب رایگان.

تعمیر تلویزیون در محل شما

تعمیر تلویزیون ال ای دی، تعمیر ال سی دی، تعویض پنل، تعمیر پنل شکسته تلویزیون در منزل با ایاب ذهاب رایگان.

نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون در منزل با کیفیت بالا، تعمیر ال سی دی در اسرع وقت، تعمیر پنل شکسته تلویزیون با قیمت مناسب، تعویض پنل توسط دستگاه مخصوص، نصب هولدر دیواری انواع تلویزیون صفحه تخت تعمیرات فوق تخصصی انواع تلویزیونهای led.3d.lcd شماره دفتر مرکزی :
44256021-44256022
www.tvpasargad.ir
https://t.me/tvpasargad

  • ۰
  • ۰

تعمیر تلویزیون در محل 

از خدمات شرکت تی وی پاسارگاد:  تعویض پنل تلویزیون، نصب هولدر دیواری، تعمیر پنل شکسته، تعمیر پنل، تعویض پنل در منزل و یا محل شما هستیم. ما آماده ارائه خدمات به عزیزان تهرانی و همشهریان شهرستان البرز هستیم. تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر تلویزیون در منزل، تعمیر سونی، ال جی، پاناسونیک، توشیبا، در منزل با قیمت مناسب صورت میپذیرد.


قطع شدن تصویر تلویزیون ال جی در حالیکه صدا دارد :
( قابلیت تعمیر تلویزیون در منزل دارد ) این ایراد بیشتر در سری LN و مخصوصا مدلهای بدون گارانتی و اصطلاحا بانه ای اتفاق می افتد و ایراد در بخش بک لایت تلویزیون ال ای دی ال جی و یک ضعف کارخانه ای است که با تعمیر بکلایت تلویزیون وال سی دی الجی اصلاحاتی که روی دستگاه شما انجام خواهد شد درصد احتمال خرابی بسیار کم می شود.

تلویزیون ال سی دی در حالت HDMI تصویر ندارد : ( قابلیت تعمیر تلویزیون در منزل دارد )

در این ایراد ابتدا توصیه می کنیم دستگاه را ریست نرم افزاری کرده و از اتصالات دستگاه مطمئن شوید و در صورت برطرف نشدن ایراد از بخش خدمات پس از فروش و تعمیر تلویزیون ال جی کمک بگیرید. از بزرگترین مشکلات تلویزیون ها خرابی در پنل است. یا مشکل مربوط به سوختگی پیکسل ها است و یا  اختلال در تصاویر و بهم ریختگی کلی اما بر مبنای یک شکل فیزیکی منظم است. در این مورد هم هیچ راهی به جز تعویض پنل نخواهد بود که این امر با تعمیر تلویزیون در منزل یا محل کار هم امکان پذیر است.

ما اینجا هستیم : ستارخان خیابان پاتریس لومومبا، نبش چهار راه سروناز، مجتمع سروناز واحد 3

تلفن تماس :

02144256021

02144256022
ما در نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون، انواع ال سی دی LCD و ال ای دی LED و تعمیر پلاسما PLASMA با توجه به داشتن شعب متعدد در سراسر استان تهران و نزدیک بودن به شما این امکان را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر تلویزیون در منزل یا محل کارتان مراجعه کنیم. کافیست با شماره های ما تماس بگیرید. تعمیر ال سی دی سامسونگ نیز از دیگر خدمات ما به مشتریان گرامی میباشد. کافیست با ما تماس حاصل نمائید.
در سیستمهای تصویری خانگی و صنعتی امروزی تصویر و اطلاعات تصویری توسط کانکتور های ارتباطی به نام فلت کیبل یا cof از طریق main board به بردهای آدرس که در انتهای صفحه نمایش طراحی شده اند ارسال شده تا اطلاعات به صورت تصاویر بر روی پنل قابل مشاهده گردد. فلتها بر اثر کار تولید گرما میکنند و این گرما باعث جدا شدن از روی پنل گشته و منجر به خرابی پنل خواهند شد .
 در برخی موارد در اثر آبخوردگی پنل ، شکستگی پنل و موارد دیگر و خرابی فلت کیبل مجبور به تعویض فلت کیبل میشویم که اینکار توسط دستگاه بندینگ ماشین انجام شده و تمامی مراحل کار به صورت اتوماتیک انجام میشود . در مواردی که رفع عیوب پنل با دستگاه بندینگ صورت نگیرد با دستگاه دیگری به نام لیزر ماشین قادر خواهیم بود تا رفع عیوب پنل از قبیل رفع خطوط اضافی ، کرکره شدن تصاویر ، سیاه شدن بخشی از تصاویر ، نگاتیو شدن تصاویر و کند شدن پاسخگویی سرعت پخش تصاویر را به صورت تضمینی به انجام برسانیم. پنل شکسته را با کیفیت بالا تعمیر خواهیم نمود.
تعمیر تلویزیون در منزل
عیوب مطرح در انواع ال سی دی lcd و ال ای دی led به شرح زیر میباشد:

1- دستگاه در حالت استندبای مانده و فقط چراغ استدبای دستگاه در حالت ثابت و یا به صورت چشمک زن عمل میکند ولی دستگاه تلویزیون فاقد صدا و تصویر میباشد.

در این نوع عیب اگر دستگاه در حالت چراغ ثابت مانده باشد، ایراد در برد پاور یا مین برد خواهد بود که تعمیرکار میتواند با در نظر گرفتن ولتاژ کار در نقاط مختلف و اندازه گیری ولتاژ این نقاط عیوب را تفکیک نموده و به ایراد نهایی دستگاه برسد. اما در بعضی از دستگاه ها چراغ استند بای به صورت راهنما میتواند به کاربر عیوب کلی مدار را گوشزد نماید.

در طراحی بعضی دستگاه ها چراغ به صورت چشمک زن عمل کرده و در هر چند ثانیه شروع به روشن و خاموش شدن کرده، به صورتی که پس از چند بار چشمک زدن یک مکث کوتاه دارد و سپس دوباره شروع به چشمک زدن میکند. البته در این مواقع باید تعداد دقیق چشمک زدن را با دقت دنبال کنید و متوجه خواهید شد که هر بار تعداد چشمکها با دفعات قبل یکی خواهد بود .

برای مثال چشمک زدن تلویزیون ال سی دی سونی در ایراد بکلایت 6 بار میباشد. در صورتی که این تعداد را به تعمیرکار خبره دستگاه اعلام فرمایید ایشان شما را در باره این عیب و رفع آن یاری خواهد نمود.

2- در این عیب دستگاه فقط تصویر داشته و فاقد هرگونه صوت میباشد.

معمولا در چنین عیبی اول کاربر باید از سلامت فیشهای رابط از قبیل کابلهای متصل به دستگاه، پورتهای hdmi و ورودیهای av اطمینان حاصل نموده و همینطور از بلندگوهای داخل دستگاه و فیش مربوط به هدفون، در صورت سلامت اجزای نامبرده در نهایت ایراد ذکر شده در مین برد دستگاه خواهد بود.

البته این عیب ممکن است به دو صورت نرم افزاری و سخت افزاری باشد که متخصص تعمیر میتواند با وارد شدن به سرویس مخفی دستگاه متوجه نوع خرابی گردد . در مواردی که به نرم افزار دستگاه مربوط میشود میتوان با در اختیار داشتن فایل اطلاعات دستگاه و به روزرسانی نرم افزار دستگاه عیب را برطرف نمود ولی در بخش سخت افزار باید رفع عیب توسط تکنسین دستگاه مرتفع گردد.

3- دستگاه صدا دارد ولی هیچ نور یا تصویری ندارد.

این عیب در اکثر تلویزیون ها میتواند به اجزای مختلفی از قبیل مین برد، پاور برد، قسمت بکلایت شامل ال ای دی ها و یا مهتابی های داخل پنل و همینطور برد تیکان و در نهایت پنل یا صفحه نمایش مربوط باشد که در مطالب بعدی سعی داریم تا حدی به تفکیک این عیوب جهت تعمیر ال ای دی یا تعمیر ال سی دی بپردازیم.

4- دستگاه صدا و تصویر دارد ولی پس از کار کردن در زمان معینی خاموش میشود.

این عیب معمولا از بالا رفتن حرارت قطعه یا قطعاتی در دستگاه به علت خرابی قطعه و یا خرابی در بخشی که باعت تحریک پروتکتورهای protector دستگاه گردد و در نهایت عمل کردن مدارهای محافظ که منجر به خاموشی خودکار دستگاه خواهد شد.

5- تصویر در دستگاه دچار مشکل شده از قبیل سیاه شدن تصویر ، کندی در از بین رفتن تصویر قبلی ، سفید شدن بیش از حد تصویر ، پر رنگ شدن تصاویر ، عدم شفافیت تصویر ، نمایان شدن نوار و یا خطوط اضافه و غیره.

این عیوب در اکثر تلویزیون ها در مرحله اول تعمیر تلویزیون مربوط به پنل یا صفحه نمایش بوده که در بازدید دستگاه توسط تکنسین مربوطه به اطلاع مشترک رسانده خواهد شد اما در بعضی از دستگاه ها این عیوب میتواند از مین برد یا برد تیکان و بکلایت و یا برد پاور نیز بوجود آمده باشد . تعمر انواع تلویزیون صفحه تخت و تعمیر ال ای دی سونی نیز صورت میپذیرد. برای تفکیک بهتر عیوب میتوانید به مقالات درج شده در سایت نمایندگی مجاز شعبه مرکزی کد 526022 مراجعه فرمایید.

 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.