تعمیر تلویزیون در محل شما

تعمیر تلویزیون ال ای دی، تعمیر ال سی دی، تعویض پنل، تعمیر پنل شکسته تلویزیون در منزل با ایاب ذهاب رایگان.

تعمیر تلویزیون در محل شما

تعمیر تلویزیون ال ای دی، تعمیر ال سی دی، تعویض پنل، تعمیر پنل شکسته تلویزیون در منزل با ایاب ذهاب رایگان.

نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون در منزل با کیفیت بالا، تعمیر ال سی دی در اسرع وقت، تعمیر پنل شکسته تلویزیون با قیمت مناسب، تعویض پنل توسط دستگاه مخصوص، نصب هولدر دیواری انواع تلویزیون صفحه تخت تعمیرات فوق تخصصی انواع تلویزیونهای led.3d.lcd شماره دفتر مرکزی :
44256021-44256022
www.tvpasargad.ir
https://t.me/tvpasargad

  • ۰
  • ۰

نصب هولدر دیواری

نصب هولدر دیواری  از دیگر خدماتیست که شرکت خدماتی تی ووی پاسارگاد انجام میدهد. برخی از پایه دیواری تلویزیون براحتی قابل نصب نیستند و یا احتیاج به تجهیزات تخصصی نصب دارند که معمولا در هر مکانی یافت نمیشود. کادر تخصصی تعمیر تلویزیون ما براحتی از عهده انجام این مهم بر می آیند. تعمیرات فوق تخصصی انواع تلویزیونهای led.3d.lcd  شماره دفتر مرکزی :

 44256021-44256022

نصب هولدر دیواری باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا موجب سقوط تلویزیون شما نشود، در غیر اینصورت موجب صدمات بالایی به تلویزیون شده و گاها غیر قابل استفاده میشود. 

امروزه با توجه به بهینه سازی در فضای موجود جهت استفاده از تلویزیون ها با صفحات بزرگ از پایه دیواری به نام هولدر استفاده میشود. این قطعه به کار بر اجازه میدهد تا از فضای بوجود آمده در زیر دستگاه به خوبی بهره برده و حتی گاهی به علت ارتفاع بلند قرار گرفتن تلویزیون دور از دسترس کودکان و اسیب هایی که میتوانند به دستگاه وارد کنند باشند. در این روش با استفاده از دو کلاف محکم که یکی به تلویزیون و دیگری به روی دیوار محکم شده و هر دو کلاف به یکدیگر قفل میشوند، به شما این امکان را میدهد که به راحتی از دستگاه در ارتفاع دلخواه استفاده کنید و در ضمن به علت در ارتفاع قرار گرفتن به راحتی قادر خواهید بود برای نظافت زیر دستگاه اقدام کنید.

در کنار استفاده از خدمات تعمیر تلویزیون در منزل میتوانید با شماره های شرکت ما هنگام نیاز به تغییر مکان صفحه نمایشگر دیواری یا سقفی خود، از متخصصین ما جهت تغییر مکان و نصب هولدر دیواری بروی دیوار استفاده نمایید. با تعیین بهترین زاویه دید برای تماشای تلویزیون  از آسیب طولانی مدت به گردن، ستون فقرات، چشمها جلوگیری نمایید. 

تعمیر ال ای دی و تعمیر پلاسما  را در منزل و در محل شما با سرویس ایاب و ذهاب رایگان انجام میدهیم. در صورت نیاز به تعویض پنل نمایشگر شما به کارگاه انتقال داده میشود تا اقدامات لازم جهت تعمیر و یا تعویض پنل شکسته یا معیوب انجام گردد. 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.