تعمیر تلویزیون در محل شما

تعمیر تلویزیون ال ای دی، تعمیر ال سی دی، تعویض پنل، تعمیر پنل شکسته تلویزیون در منزل با ایاب ذهاب رایگان.

تعمیر تلویزیون در محل شما

تعمیر تلویزیون ال ای دی، تعمیر ال سی دی، تعویض پنل، تعمیر پنل شکسته تلویزیون در منزل با ایاب ذهاب رایگان.

نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون در منزل با کیفیت بالا، تعمیر ال سی دی در اسرع وقت، تعمیر پنل شکسته تلویزیون با قیمت مناسب، تعویض پنل توسط دستگاه مخصوص، نصب هولدر دیواری انواع تلویزیون صفحه تخت تعمیرات فوق تخصصی انواع تلویزیونهای led.3d.lcd شماره دفتر مرکزی :
44256021-44256022
www.tvpasargad.ir
https://t.me/tvpasargad

  • ۰
  • ۰

پنل شکسته

پنل شکسته احتیاج به انجام خدمات حرفه ای دارد. در زیر به شرح کوتاهی از موارد تخصصی در زمینه تعمیر تلویزیون میپردازیم. آیا میدانید: بندینگ ماشین چیست؟ امروزه با گسترش تکنولوژی٬ تلویزیون ها پیشرفت بسزایی داشته اند.

در گذشته تلویزیون با استفاده از لامپ تصویر و صفحه کاتدی تصویر را برای مخاطب ایجاد کرده و تصاویر رنگی یا سیاه و سفید به وجود می آوردند.
اما متریال به کار گرفته شده در تلویزیون جدید چنان پیشرفت شگرفی داشته اند که تلویزیون های قدیمی با قطر زیاد را تبدیل به دستگاه هایی با کمترین میزان قطر و انرژی تبدیل ساخته اند. این پیشرفت در متریال تکنولوژی استفاده شده در تلویزیون های جدید٬ قطعات بزرگی مانند آی سی٬ لامپ تصویر٬ سیستم پخش صدا, سیستم کنترل کننده و خازن را که در زمان گذشته بخش اعظمی از تلویزیون را تشکیل می‌ دادند در حال حاظر تبدیل به قطعات میکروسکپی ریزی شده اند. ما برای تعمیر پنل شکسته تلویزیون به محل شما می آییم.

تلفن : 44256021 – 44256022

نمایندگی مجاز شعبه مرکزی پاسارگاد

کد 526022

انجام تعمیر پنل تلویزیون در نمایندگی مجاز شعبه مرکزی

نمایندگی مجاز شعبه مرکزی با افتخار اعلام میدارد در انجام تعمیر پنل تلویزیون یکی از بی رقیب ترین لابراتوارها را در اختیار داشته و با بهره گیری از جدید ترین دستگاه بندینگ ماشین و همین طوردستگاه لیزر میتواند خدمات نوینی را به مشترکین عرضه نموده تا بدینوسیله گامی دیگر جهت حفظ سرمایه های ملی و اقصاد خانوار برداشته شود.

همچنین این دستگاه قادر است ارتباط بین پیکسلها را جدا یا مرتبط سازد. البته تعمیر پنل تلویزیون در منزل به دلیل بزرگی این ماشین الات غیر ممکن بوده و فقط تعمیر پنل در شرکت قابل انجام میباشد که نمایندگی مجاز شعبه مرکزی به صورت رایگان، حمل و نقل دستگاه را به عهده گرفته و مشترکین هیچ گونه هزینه ای در قبال حمل و نقل دستگاه به شرکت پرداخت نخواهند نمود.

در بسیاری از دستگاهای امروزی به دلیل نظافت دستگاه با شیشه شوی و انواع اسپری، پنل تلویزیون دچار مشکلاتی میشود که در اصطلاح به ان آبخوردن پنل گفته میشود.

در آبخوردگی پنل تصویر اکثرا با ظاهر شدن نوار یا نوارهایی همراه است که این امر از عدم اتصال صحیح فلتها به سطوح مجاز پنل بوده و با اعلام هزینه تعویض پنل و تعویض فلت پنل تلویزیون بر طرف خواهد شد.

Cof چیست؟

cof در جواب سوال بندینگ ماشین چیست؟ مطرح میشود. یک قطعه سخت افزار (فلت) رابط میان پردازنده تصویر و گلس نمایش تلویزیون میباشد. تی وی پاسارگاد خدمات تعمیر ال سی دی و تعمیر ال ای دی را با دانش روز بر عهده دارد. 
این فلت با استفاده از گرما و فشار توسط دستگاه بندینگ ماشین به وسیله چسب Acf در جای خود قرار می گیرد.
این قطعه با استفاده از الکترود (ITO) موجود در دو سر خود انتقال اطلاعات را با نرخ فرم و سرعت بالا میسر میسازد.
اما در صورت آسیب دیدن فلت COF چه باید کرد؟

نصب هولدر دیواری از دیگر خدمات شرکت خدماتی ما میباشد. با متخصصین تی وی پاسارگاد سیستم صوتی و تصویری خود را بیمه کنید. دریافت تصویر زیبا و با کیفیت نتیجه استفاده از لوازم جانبی بالا و اصلی و استفاده از تبهر متخصصین ما است . تعمیرات فوق تخصصی انواع تلویزیونهای led.3d.lcd  شماره دفتر مرکزی :>44256021-44256022 دیگر نگران ایاب و ذهاب دردسر آفرین جهت تعمیر سیستم صوتی  تصویری منزل و محل کار خود نباشید. پس با ما در تماس باشید. 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.