تعمیر تلویزیون در محل شما

تعمیر تلویزیون ال ای دی، تعمیر ال سی دی، تعویض پنل، تعمیر پنل شکسته تلویزیون در منزل با ایاب ذهاب رایگان.

تعمیر تلویزیون در محل شما

تعمیر تلویزیون ال ای دی، تعمیر ال سی دی، تعویض پنل، تعمیر پنل شکسته تلویزیون در منزل با ایاب ذهاب رایگان.

نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون در منزل با کیفیت بالا، تعمیر ال سی دی در اسرع وقت، تعمیر پنل شکسته تلویزیون با قیمت مناسب، تعویض پنل توسط دستگاه مخصوص، نصب هولدر دیواری انواع تلویزیون صفحه تخت تعمیرات فوق تخصصی انواع تلویزیونهای led.3d.lcd شماره دفتر مرکزی :
44256021-44256022
www.tvpasargad.ir
https://t.me/tvpasargad

  • ۰
  • ۰

تعمیر پنل شکسته

تعمیر پنل شکسته تلویزیون 

پنل شکسته تلویزیون ال ای دی، را با دقت هر چه تمامتر توسط دستگاه مخصوص تعمیر مینماییم. رفع عیب پنل تلویزیون را توسط دستگاه لیزر ماشین اعاز نمود. این دستگاه قادر است اتصالات خطوط پیکسلی را در داخل شیشه پنل به سادگی تشخیص داده و رفع نماید.دهمچنین این دستگاه قادر است ارتباط بین پیکسلها را جدا یا مرتبط سازد. البته تعمیر پنل تلویزیون در منزل به دلیل بزرگی این ماشین الات غیر ممکن بوده و فقط تعمیر پنل در شرکت قابل انجام میباشد که نمایندگی مجاز شعبه مرکزی به صورت رایگان، حمل و نقل دستگاه را به عهده گرفته و مشترکین هیچ گونه هزینه ای در قبال حمل و نقل دستگاه به شرکت پرداخت نخواهند نمود.

در بسیاری از دستگاهای امروزی به دلیل نظافت دستگاه با شیشه شوی و انواع اسپری، پنل تلویزیون دچار مشکلاتی میشود که در اصطلاح به ان آبخوردن پنل گفته میشود. در آبخوردگی پنل تصویر اکثرا با ظاهر شدن نوار یا نوارهایی همراه است که این امر از عدم اتصال صحیح فلتها به سطوح مجاز پنل بوده و با اعلام هزینه تعویض پنل و تعویض فلت پنل تلویزیون بر طرف خواهد شد.


در پنل ابخورده ممکن است تعداد فلتهای معیوب به دو یا سه فلت هم برسد که در این صورت هزینه تعمیر پنل ابخورده کمی بیشتر خواهد گردید. لذا استدعا داریم به محض متوجه شدن در ابخوردگی دستگاه بلافاصله سیم برق دستگاه را از برق جدا نموده و به هیچ وجه انرا مجدد روشن ننمایید زیرا با هر بار روشن کردن احتمال خرابی بیشتر در پنل ال ای دی و یا پنل ال سی دی بیشتر خواهد شد و این امر سبب میگردد تا هزینه بیشتری در رفع عیب پنل پرداخت گردد.


در دنیای تکنولوژی، نمایندگی های معتبر، جهت پاسخگویی مناسب به خواست مشتریان، همیشه به دنبال بهره گرفتن از دستگاه های پیشرفته و جدید میباشند. نمایندگی مجاز مرکزی نیز در این راستا تلاش دارد تا با استفاده از دستگاه های به روز و مدرن تا حد امکان جوابگوی نیاز مشتری باشد.


لذا در این مرکز دستگاه جدیدی راه اندازی شده است که به وسیله آن میتوان خطوط عمودی و افقی ناشی از خرابی انواع پنل های ال ای دی و ال سی دی را بر طرف نمود. این دستگاه با توانایی لیزیک کردن پیکسلها و همچنین اسکن کردن پیکسل به پیکسل میتواند به راحتی خطوط خرابی را که از تجمع پیکسلهای معیوب بوجود آمده را شناسایی و ترمیم کند و به کابر این اجازه را بدهد تا بدون صرف هزینه های گزاف تعویض پنل، از دستگاه تعمیر شده به راحتی استفاده به عمل بیاورد.


انجام تعویض یا تعمیر پنل تلویزیون در نمایندگی مجاز شعبه مرکزی

نمایندگی مجاز شعبه مرکزی با افتخار اعلام میدارد در انجام تعمیر پنل تلویزیون یکی از بی رقیب ترین لابراتوارها را در اختیار داشته و با بهره گیری از جدید ترین دستگاه بندینگ ماشین و همین طور دستگاه لیزر میتواند خدمات نوینی را به مشترکین عرضه نموده تا بدینوسیله گامی دیگر جهت حفظ سرمایه های ملی و اقصاد خانوار برداشته شود.

تعمیر پنل، تعویض پنل شکسته

در صورت ابخوردگی پنل، سیاه شدن کنار تصویر تلویزیون، به هم ریختگی تصویر، وجود لک در تصویر، ظاهر شدن خطوط اضافی، پر رنگ شدن تصویر و در کل عدم پاسخگویی مناسب تصویر باید فورا دستگاه خاموش شده و در اولین فرصت با متخصصین و مشاورین مجرب و کار آزموده شرکت تماس حاصل فرمایید تا با بهره گیری از متد جدید و در اسرع وقت و با خیالی اسوده بعد از تعمیر پنل تلویزیون بتوانید صاحب دوباره دستگاهی سلامت گردیده و از تماشای برنامه دلخواه خود لذت ببرید.


تعمیر پنل شکسته

شامل انواع برندها: تعمیر تلویزیون ال ای دی سونی ، تعمیر تلویزیون ال سی دی سامسونگ، تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی، تعمیر تلویزیون ال سی دی پاناسونیک ، تعمیر تلویزیون ایکس ویژن، تعمیر تلویزیون ال ای دی توشیبا، تعمیر تلویزیون هیتاچی ، تعمیر تلویزیون شارپ

 از بزرگترین مشکلات تلویزیون ها خرابی در پنل است. یا مشکل مربوط به سوختگی پیکسل ها است و یا  اختلال در تصاویر و بهم ریختگی کلی اما بر مبنای یک شکل فیزیکی منظم است. در این مورد هم هیچ راهی به جز تعویض پنل نخواهد بود که این امر با تعمیر تلویزیون در منزل یا محل کار هم امکان پذیر است.

ما اینجا هستیم : ستارخان خیابان پاتریس لومومبا، نبش چهار راه سروناز، مجتمع سروناز واحد 3

تلفن تماس :

02144256021

02144256022


ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.