تعمیر تلویزیون در محل شما

تعمیر تلویزیون ال ای دی، تعمیر ال سی دی، تعویض پنل، تعمیر پنل شکسته تلویزیون در منزل با ایاب ذهاب رایگان.

تعمیر تلویزیون در محل شما

تعمیر تلویزیون ال ای دی، تعمیر ال سی دی، تعویض پنل، تعمیر پنل شکسته تلویزیون در منزل با ایاب ذهاب رایگان.

نمایندگی مجاز تعمیر تلویزیون در منزل با کیفیت بالا، تعمیر ال سی دی در اسرع وقت، تعمیر پنل شکسته تلویزیون با قیمت مناسب، تعویض پنل توسط دستگاه مخصوص، نصب هولدر دیواری انواع تلویزیون صفحه تخت تعمیرات فوق تخصصی انواع تلویزیونهای led.3d.lcd شماره دفتر مرکزی :
44256021-44256022
www.tvpasargad.ir
https://t.me/tvpasargad

  • ۰
  • ۰
تعمیر تلویزیون در منزل در سراسر شهر تهران توسط متخصصین ما انجام میگیرد. شما عزیزان میتوانید با شماره های ما تماس بگیرید تا از نحوه کار مطلع شوید. تعمیرات تلویزیون در محل – تعمیر و سرویس تلویزیون های ال جی LG، سامسونگ Samsung، سونی Sony، پاناسونیک Panaconic، شارپ Sharp، فیلیپس Philipc، ایکس ویژن Xvision و انواع برندهای دیگر.

شماره تلفن و تماس تعمیرگاه مجاز شعبه مرکزی پاسارگاد

تلفن : 44256021 – 44256022

نمایندگی مجاز شعبه مرکزی پاسارگاد

کد 526022
تعمیر تلویزیون سونی
متداول ترین عیوب تلویزیون ال جی LG:
روشن و خاموش شدن متوالی تلویزیون ال جی : ( قابلیت تعمیر تلویزیون در محل دارد ): در این حالت تلویزیون ال ای دی روشن شده، پس از نمایش لوگوی ال جی مجدد خاموش می‌شود که در اصطلاح تعمیر تلویزیون ال جی LG به این حالت reboot شدن گفته می شود. در این حالت معمولا مین برد دستگاه دچار نقص شده و راه حل تعمیر تلویزیون از تعویض نرم افزار تا تعویض کامل برد را شامل می شود.

این ایراد در بسیاری از مدل های تلویزیون ال ای دی ال جی مثل سری LB ، LED و LED دیده می شود. ( قابلیت تعمیر تلویزیون در منزل دارد ) این ایراد بیشتر در سری LN و مخصوصا مدلهای بدون گارانتی و اصطلاحا بانه ای اتفاق می افتد و ایراد در بخش بک لایت تلویزیون ال ای دی ال جی و یک ضعف کارخانه ای است که با تعمیر بکلایت تلویزیون وال سی دی الجی اصلاحاتی که روی دستگاه شما انجام خواهد شد درصد احتمال خرابی بسیار کم می شود.

تلویزیون ال سی دی در حالت HDMI تصویر ندارد : ( قابلیت تعمیر تلویزیون در منزل دارد ). در این ایراد ابتدا توصیه می کنیم دستگاه را ریست نرم افزاری کرده و از اتصالات دستگاه مطمئن شوید و در صورت برطرف نشدن ایراد از بخش خدمات پس از فروش و تعمیر تلویزیون ال جی کمک بگیرید.تعمیر تلویزیون سامسونگ Samsung : تعمیر برد پاور تلویزیون ال سی دی سامسونگ

برخی از عیوب تلویزیون ال ای دی سامسونگ و تعمیر آن : تعمیر قطع شدن تصویر و افتادن دو خط ورتیکال روی صفحه در تلویزیون ال ای دی سامسونگ. تعمیر پر نور و کم نور شدن چراغ استند بای تلویزیون ال سی دی سامسونگ. تعمیر و عیب یابی نداشتن تصویر در تلویزیون سامسونگ. تعمیر کم نور شدن لامپ تصویر بعد از چند دقیقه در تلویزیون سامسونگ. تعمیر صدای صوت های ولتاژ در تلویزیون ال سی دی سامسونگ

تعمیر چشمک زدن ال ای دی جلو و روشن نشدن تلویزیون. تعمیر و عیب یابی سوزاندن مکرر ترانزیستور خروجی در تلویزیون سامسونگ. تعمیر به حالت استند بای رفتن تلویزیون ال ای دی سامسونگ. تفاوت نمایشگر OLED با LCD و LED : تفاوت از زمین تا آسمان است. تفاوت نمایشگر OLED با LCD و LED ؛ هر چند نام این فناوری شبیه هم به نظر می‌رسد اما فرآیند تولید تصویر در این دو فناوری کاملا متفاوت است. ترجمه فارسی OLED «دیود آلی گسیل دهنده‌ی نور» است. 
واژه آلی در این عبارت، به لایه‌هایی از پلیمر کربنی اشاره می‌کند که داخل این پنل‌ها و درست پشت شیشه بیرونی تلویزیون قرار می‌گیرد. هنگام عبور جریان الکتریکی از پنل‌های OLED، سلول‌ها یا همان پیکسل‌های این لایه از خودشان نور منتشر می‌کنند و رنگ‌های مختلف را در تلویزیون می‌سازند. اما سلول‌های نمایشگر ال سی دی به منبع نوری جداگانه‌ای نیاز دارند تا بتوانند تصویر نهایی را ایجاد کنند. این منبع نور در تلویزیون ال سی دی یک لایه جداگانه را تشکیل می‌دهد،
 در حالی که نمایشگر‌های OLED عملا این لایه‌ی اضافه را ندارند. دلیل اصلی باریک‌تر بودن نمایشگرهای OLED هم، همین نکته است. همین نور پس زمینه است که نمایشگر ال سی دی را از نمایشگر OLED جدا می‌کند. این نور به صورت یک دست از لایه‌ی پشتی ال سی دی می‌تابد. یعنی در این نمایشگرها، تمام رنگ‌های طیف سیاه تا سفید به کمک یک منبع نوری یک‌دست، تولید می‌شوند، 
به عبارت دیگر روشنایی به‌کار رفته برای تولید رنگ سفید در تلویزیون، دقیقا به همان میزانی است که برای تولید رنگ سیاه به کار رفته است. تعمیر ال ای دی ، رنگ‌های سیاه و سفیدی که به این شیوه تولید می‌شوند، اختلاف روشنایی زیادی ندارند و در نتیجه طبیعی به نظر نمی‌رسند. برای تعمیر ال سی دی سونی با ما تماس حاصل فرمائید.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.